Google
Dashofer Besplatne eNovine

srijeda, 26. rujna 2007.

Predstavljamo make-up artisticu Renatu Mandić





Renata MandićIako u Hrvatskoj još uvijek nedovoljno poznata, make-up artistica Renata Mandić cijenjeno je ime u svijetu visoke mode. Radila je s nekima od najpoznatijih svjetskih modnih dizajnera poput Tommyja Hilfigera, Jean-Paul Gaultiera i Alberte Ferretti, s brojnim modelima od Lare Stone, Jodie Kidd, Alek Wek, Debre Shaw, Bridget Hall do Naomi Campbell, a umijeća ovjekovječena su i u mnogim modnim editorijalima objavljenima u magazinima od Surfacea, Glamoura, australskog i španjolskog izdanja Voguea, potom u Elle-u, Cosmopolitanu, Coveru, danskom modnom magazinu te Avantgardeu koji je vodeći modni magazin u Nizozemskoj


Unatoč tome što ovih dana ima pune ruke posla, jer traje London Fashion Week na kojemu je već godinama angažirana kao vizažist, Renata je pronašla malo vremena za razgovor za moda.hr. Nakon LFW neće se nimalo odmarati, jer ju već krajem rujna očekuje Fashion Week u Parizu tako da je u ovo doba godine uistinu prezaposlena. Iako ima tek 33 godine, već ima impresivnu biografiju, a otkrila nam je kako je uz modu njena velika ljubav - glazba. Vrlo je uspješno uskladila te dvije profesionalne preokupacije, a u svijet glazbe se otisnula znatno prije nego u modni svijet. ''Glazbeno sam obrazovanje stekla u rodnom Sarajevu, a već sa šest godina bila sam angažirana u dječjem zboru 'Palčić'. Kasnije sam bila i član zbora KUD-a ''Slobodan Princip-Seljo'', s kojim sam nastupala širom Europe. Stečeno iskustvo i znanje omogućilo mi je da u šesnaestoj godini radim na snimanju repertoara Opernog zbora RTV Bosne i Hercegovine kao jedan od dva najmlađa člana, uz moju vršnjakinju i školsku prijateljicu Sandru Bagarić. Nakon završetka niže i srednje glazbene škole u Sarajevu, upisala sam studij glazbe i umjetnosti u Amsterdamu», prepričava nam Renata.


Nema komentara: